Monday 15 June 2015

Dovolená

Dovolená byla skvělá. Jako vždy.
Domů jsem letěl s Rozikem, potkal se s Lucií, šel si pro tetování č. 13 a 14 a zjistil, že jedna z mých fotek s Ondrashem byla opět použita (tady), šel na večeři s rodiči a potom pít s Ollinem. Koupil jsem si Macbook, šel na snídani s Terezou, která se protáhla do oběda a jel na chatu k Rozimu - na lodě, kde se mi podařilo spálit si záda, ulovit rybu kamenem a dofotit černobílej film (asi tak po roce). Dal jsem si pár šachových her s Honzou a zůčastnil se natáčení, při kterém jsem snědl 4 zmrzlinové poháry. Začal jsem chodit příležitostně bez bot, dokoupil jsem pár knih a zásoboval se kořalkou.
A odletěl jsem zpět do UK.
S Vojtou a Markem.
Abych jel na další dovolenou.
Do Brightonu.

O tom se rozepíšu v dalším článku.

Fotil jsem jen analogem a mobilem, takže na lepší fotky si počkáte.





No comments:

Post a Comment