Sunday 19 July 2015

O mně

Jmenuji se Petr Pelán Jr.
Je mi 22 let, dělám co mě baví a živím se tím, co mi jde nejvíce. Věřím, že kromě zdraví může člověk ovládat a ovlivňovat cokoliv si zamane a tak si dělám co chci, vstávám v kolik chci, chodím oblečený tak jak chci.
A jsem šťastný.
V současné době žiji v Londýně a živím se fotografováním. Za pár týdnů začnu i s videem a za pár měsíců s vlastní hudbou. Do budoucna plánuji rozjet pár byznysů, které mi vydělají na větší byznysysy, které mi umožní rozjet největší plán mého života. Jednoduché, že?
A taky plánuju mít dřevostavbu v japonském stylu v ČR, byt v Londýně a “chatu” v majáku někde na severu Skotska. Dva vlkodavy, možná koně… a tři děti, haha. Pár lesů a sadů, kovárnu, obří knihovnu a bazén. Atakdále.

Narodil jsem se v srpnu mým superšikovným rodičům, kteří mě toho, i přes mou nechuť, naučili strašně moc do života. Ve škole jsem byl čtyřkař, v týmových sportech jsem nijak nevynikal, do klubů jsem nechodil. Rád jsem si četl, hrál šachy a o víkendech chodil spát do přírody.
Vystudoval jsem správce informačních systému, na vysokou (filozofie, dějiny umění, fr., šp., jap., nor. jazyk) jsem se bohůmdík nedostal a vypadl jsem do Anglie. Pracoval jsem ve skladišti, v kuchyních čínských a japonských restaurací, užíval si nic-nedělání jako hlídač a u toho jsem se učil, poznával lidi a…. teď si tedy dělám co chci.
Kdybych se chtěl živit hudbou, budu se živit hudbou. Kdybych chtěl cestovat, budu cestovat. Kdybych chtěl mít v garáži mercedes, udělám si plán a za pár let budu mít mercedes.


Ve volném čase se věnuji čtení, cvičení, vaření, hraní na hudební nástroje, zpěvu, poznávání lidí, hledání inspirace, učení se a start-upům.
Zajímám se o filozofii, metafyziku, fyziku, biologii, psychologii, vaření, malování, kreslení, rytí, bushcrafting, kovářství, hraní na další nástroje, ekonomiku, marketing, management, jazyky a požitky. O to, jak fungují různé věci a procesy a o to, jak obcházet pravidla. O to, jak najít důležité informace v balastu dat a tím se rychle naučit cokoliv si zamanu.

Lidé o mně říkají, že jsem agresivní. A ambiciózní, inspirativní, sebevědomý a talentovaný.
Nevěřím na talent. A nevěřím, že jsem v něčem vyjmečný. Neumím nic co by se nedalo naučit, nespadlo mi nic do klína.

Dělám plány a plním si je. Jsem cca ve čtvrtině svého života, moc jsem toho ještě nedokázal, ale vím, že když něco chci, tak si udělám plán a prostě to dostanu. Když mi chybí do plánu nějaká informace, zjistím si ji. Když nevím kde ji získat, zjistím kdo ji má. Když nevím, kdo ji má, zjistím, kdo zná někoho, kdo ji má. Když neznám někoho, kdo zná někoho, kdo ji má, zjistím, kdo zná někoho, kdo zná někoho, kdo………… Chápete, že?


Všichni tvrdí, že to chápou a všici tvrdí, že jsou šťastní. A přitom vidím kolem tolik lidí, kteří tak nežijí a lžou sami sobě a okolí.
Třeba je inspiruji.
Třeba inspiruji i Vás.


Vím kolik stojí můj čas, vím co chci od života a to si plním. A je smutné znát lidi, kteří ani nevědí, že nejsou šťastní. Natož aby věděli, co chtějí od života. Natož jak toho dosáhnout.
....
Kolik stojí váš čas a jak ho trávíte?


Petr







No comments:

Post a Comment