Wednesday 5 August 2015

Narozeniny

Takže jsem o rok starší.

A byl to kurevsky skvělej rok! Asi nejdůležitějším skillem, jaký jsem se naučil, bylo něco, čemu říkám "megalomanské plánování". S ním vytvářím plány, ve kterých počítám s lidmi, které eště neznám, informacemi, které nemám, penězi kterými nedisponuji a časem, který nemám. To mi umožňuje dávat si téměř jakékoliv cíle. A víte co? Nejenže mi to vše vychází, ale dokonce eště mnohem rychleji! Plány, kterým jsem dával 10 let teď vidím na 4 roky.

Asi takhle... proč si stanovovat za cíl, že si chcete jako zpěvák zahrát v nějakém top klubu v Praze, když si můžete dát za cíl získat Slavíka, nechat o sobě hrát v rádiích a psát o sobě v novinách? 

Takže mé plány na příští rok jsou:
- přestěhovat se k moři a pracovat na dálku v Londýně (od září)
- rozjet Humans of London a Humans of Brighton filmy (už se děje)
- začít vytvářet syntetickou hudbu, naučit se na další hudební nástroje (za dva měsíce)
- otevřít můj první fastfood (do vánoc aby fungoval beze mne)
- lítat do ČR jednou měsíčně a fotit mé projekty (od září)
- aplikovat více analogové fotografe (už se děje)
- spojit všechna portfolia, stránky, sociální média a tvorbu do jednoho webu o mně (do konce roku)
- užívat si života eště víc (neustále)

Zatraceně si začínám uvědomovat sílu informací - obvzláště těch užitečných, protože skutečné umění je najít v balastu dat ty správné a umět je použít, smíchat s těmi dalšími správnými.
Takže tímto děkuji všem. Skutečně všem, protože poslední dobou vidím inspiraci v každém kousku života. Konkrétně ale musím poděkovat Timothymu Ferrissovi, za to, že mě naučil přemýšlet jinak - rychleji, agresivněji. Hexikovi, za to, že mi pomohl splnit si nejdůležitější část fotografické kariéry. Rodičům za to, že do mě nacpali tolik úžasných informací, jejichž hodnotu si uvědomuji až teď. A Chrisovi, Zagattimu, Elite modelkám, Renatě a Rinatovi za skvělou inspiraci.

Děkuji.


No comments:

Post a Comment